27/5/09

RUEDA DE PRENSA ESCONTRA LA LLEI DE PARTÍOS Y PRESENTACIÓN DEL COMITE DE SOFITU A I.I. N'ASTURIES

Ayeri 27 de Mayu convocose nos locales de la Casa Sindical de Xixón una rueda de prensa pa denunciar la llei de partíos. Cola presencia de dellos coleutivos como ANDECHA ASTUR, DARREU, LOCAL CAMBALACHE, PICU RABICU, FUSOA, L'ARCU LA VIEYA, SOFITU, COORDINADORA ANTIFACISTA D'ASTURIES Y EL GRUPU D'APOYU A INICIATIVA INTERNACIONALISTA-LA SOLIDARIDÁ ENTE LOS PUEBLOS , denunciando la situación predemocratica que sofrimos los ciudadanos d'esti estáu.



Textu de la rueda prensa:
Buenes tardes a toes y gracies por acudir a esta rueda de prensa que va consistir na llectura d’un comunicáu de denuncia de la Llei de Partíos, apoyáu por distintos colectivos y organizaciones sociales asturianes.

La sentencia del Tribunal Constitucional qu’anula la illegalización de la llista d’Iniciativa Internacionalista a les elecciones europees ye, ensin dulda nenguna, una buena noticia. A lo menos pa les persones que venimos esmoleciéndonos al ver cómo, nel nome de la llucha contra’l terrorismu, la Llei de Partíos da en ser ferramienta de represión de llibertá ideolóxica, pluralismu políticu y otros principios básicos más contemplaos nun Estáu de derechu. Agora’l peligru ye que los argumentos del TC busquen convertise n’espresión d’un nuevo sentíu común onde la Llei de Partíos “correctamente interpretada apaeza como un horizonte incuestionable que nun se pue perpasar”.

De magar la so promulgación en xunu del 2002, esta Llei -que se presentó como una norma astracta y xeneral, aplicable a cualesquier partíu- descubrióse desiguida como un instrumentu efectivu usáu por PSOE y PP (col silenciu o la complicidá de los más de los partíos) pa facer callar cualesquier opción electoral de partíos políticos venceyaos de dalguna manera a la izquierda abertzale. L’intentu d’illegalización d’II supunxo la primer vez l’usu de la Llei de Partíos fuera del ámbitu específicu d’Euskal Herria, yá que s’aplicaba a una coalición electoral ensin candidatos vascos y promovida por dos partíos d’ámbitu castellanu, que la so llegalidá naide nun cuestionaba.

Les iniciatives xurídiques desarrollaes al amparu del PSOE y el PP, y que tienen al ministru Rubalcaba como impulsor principal, manifiesten el tresfondu partidista d’ésta y otres lleis, mesmo que la nula división ente los poderes político y xudicial.

Del testu constitucional deduzse a les clares que l’únicu límite que la Constitución impón al derechu d’asociación ye’l penal, ello ye, pa esti casu, qu’un partíu políticu busque fines o use medios delictivos. La Llei de Partíos s’extralimita, poro, del ámbitu constitucional; la indeterminación cola que defín lo que son conductes ilícites promueve pa detrás l’arbitrariedá na so aplicación. D’esta manera, cola conocida teoría del entornu criminalízase de manera sistemática cualesquier iniciativa, yá sía dende los movimientos sociales como ye’l casu de les procesaes nel macrosumariu 18/98; o dende los partíos políticos. Asina les coses, listes “contaminaes” por candidatos más menos rellacionaos col “entornu abertzale” contaminen a otres listes (non sólo n’Euskadi, tamién n’Asturies) que al empar contaminaben a otres y asina nuna socesión imparable d’illegalizaciones que son consecuencia de decisiones polítiques que busquen impedir la participación de quien ocupen un determináu espaciu ideolóxicu.

Poro, les organizaciones presentes queremos denunciar la Llei de Partíos y esixir la so derogación, yá que se caracteriza por atacar y restrinxir los derechos básicos d’asociación, participación y espresión.


RUEDA DE PRENSA ESCONTRA LA LLEI DE PARTÍOS
















BABERU ESCONTRA LA LLEI DE PARTÍOS

No hay comentarios:

Publicar un comentario